Du-te la pagina ... 551 552 553 554 555 556

prin oglinda ovala

cioburile aduc noroc iti trimit o ora sparta prin oglinda ovala prin care trece fumul acumul acesta-i dedicatie speciala pentru cei care stiu ce-i aceea daruire dragoste si ingaduinta ca-n castelele noastre de cuvinte crenelurile-s asa cum am zis si tare multa bucurie mi-ai facut cand am aflat ce multe nu stim si cum trecem peste increstarile esentiale...de aici se vad franjurile din zmeul piramidei ar fi singura intrebare dau de-o insemnare a lui Marquez: "Nu-i pe lume leac care sa tamaduiasca ceea ce nu tamaduieste fericirea". Si de aici, mai trec de mine un pic, si mai la vale, intru-n gradina fara imprejmuire, la indemana trecatorilor si-a mult prea grabitilor. de aici scriu mai departe la piramida. sa nu tin intr-un loc, ceea ce-i o adevarata lupta spre... eu am fost dimineata de ieri la rasarit sa ai parte de parti care se faca impreuna unitatea...


de la ymp (01:45:25 07 Septembrie 2010)